Saker jag ska göra innan jag dör

Resa runt jorden
Lära mig persiska
Gifta mig en gång iallafall
Åka en karusell och göra något förbjudet
Dricka tills jag slocknar
Ta studenten
Tjuv ringa
Rädda någons liv
Lita på någon till 100%
Bli kär på riktigt
Ha ett förhållande utomlands och sen va single när jag kommer hem
Flytta till Hawaii
Kasta en drink i någons face
Skrika till en främmling
Gå fram och hålla i en främlings hand
Kyssa en främling och säga "That's how I do it"
Slå en kompis med en stekspade
Flörta med en kompis kille
Va otrogen..(på något sätt o.o)
Sno en keps och skylle på någon annan
Fisa under tystnad
Gå ut skolan
Käka 3 kilo godis
Gå ner i vikt
Hångla med en tjej ofentligt
Skämma ut en främling
Kyssa en annan tjejs kille framför hans flickvän

Några roliga saker att göra bara ;)

Jag är hemsk jag vet men undrar bara hur det känns D:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjuvringa, lita på någon till 100%, kasta en drink i någons face, slå en kompis med en stekspade, fisa under tystnad, käka 3 kilo godis & hångla med en tjej offentligt kan du pricka av när jag kommer ;)

2011-07-03 @ 16:04:20
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0