Seeeeeeeeeeg

Datan här är så sjukt seg och mina internet sidor dör hela tiden så jag får damp.
Så det blir nog inte så många inlägg den här helgen xD
Men idag åkte Åsa till Norrland och det känns redan tomt..hur ska jag klara mig utan henne? D:
Lyssnar på "Du är mitt allt" 100 gånger och kollar igenom mina bilder av oss :(
KOM HEM FÖR GUDS SKULL! -.-
Meeeen igår så shoppade jag och pappa på Ica Maxi,mat och sånt v.v
Men jag köpte 6 nagel lack och 2 graffiti nails top lack samt 2 badlakan där det står You & Me på, en i Svart och blått den andra i Grönt och rosa :D
Mobilen jag fick av pappa är faktiskt helt okej, den såg ut lite som en tegelsten men den har nästan allt min förra mobil hade :D
Så jag överlever på den här mobilen ett tag tills min gamla är fixad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0