She's Gone With The Wind.

Hanna åkte hem imorse vilket fick allt att känna sig lite tomt, men ändå kändes det som om jag blev befriad.
Visst va det kul att Hanna åkte 50 mil för att vara med mig, men vi är så sjuuukt olika!
Hon gick mig på nerverna och jag gick på hennes nerver, vi är inte som vi va när vi va barn ?
Hanna växte upp och jag är nog på samma barnsliga plan som vanligt xD
Men jag trivs med den jag är och skulle inte ändra mig för någon ^^
Som Rehab åkte jag till pappa och umgådes med min lilla syster ♥
Liyana, eller Linjalen som jag kallar henne ;)
Efter ett tag blev hon faktiskt söt...och jag började verkligen gilla henne! :bigeyes:
Hennes leende fick mig att le, hennes tunga som lipade och hennes söta skratt, hur kan man inte bli kär ? ♥
Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder (cp mobil.) så det va ju synd..♥
Men tycker fortfarande jag va sötare :(
Kanske någon gång i framtiden kan jag komma att älska henne ? :O


Kommentarer
Postat av: Åsa

:L FYY vad söt lilla syster du har gmn :C <3

2011-07-24 @ 23:10:14
URL: http://mulligamuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0