Syster.♥

Syster due allt.
Du får mig att resa mig när allt har rasat ner brevid mig.
Behöver inte låtsas vara någon jag inte är med dej.
För du fattar, du fattar verkligen.
Behöver inte låsa in mina tårar, för du torkar bort dom en för en.
Om jag behöver en famn, så är du där med öppna armar ♥
Men nu när du inte är nära..så känner jag smärta.
Ensamheten trycker mig mot väggen och säger ord jag inte kan förneka..
Utan dej är jag inte mig.
Den dagen jag inte kunde nå dej som vanligt..
Så insåg jag hur mycket du gjort för mig!
Älskar dej så sjukt och det vet du, du vet att due allt för mig ♥
Utan dej vid min sida finns det inget solsken,ingen morgon att vakna till eller ett leende att ha på läpparna.
Dagen som jag börjar utan dej, dom dagarna väntar jag tills på kvällen, för då snackar vi med varandra igen, min vän ♥
Du babblar om igen hur du behöver mig och att jag är allt, vi är som bästisar utan en gräns, du vet allt om mig och jag allt om dig. ♥
Due min ängel och jag din syster.
Eller mer som din mamma, för jag uppfostrar dig och lär dig nya saker.
Önskade mej alltid en lilla syster, visste bara inte att jag skulle kunna få dej ♥
Due det bästa som hänt mej, Erica Nilsson i mitt hjerta ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

Gulligt :D

2011-07-30 @ 11:05:04
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0