Update.

Skulle bara skriva lite nu när jag ändå är inne :)
Har mobbat och busat med pappa hela dagen xD
Det kanske är barnsligt men seriöst kul.
Jag är gosig och ÄLSKAR att bli omgosad och kramad samt få små pussar :D
Vet inte varför men jag gillar fortfarande att sitta i pappas knä och käka popcorn :)
Om till exempelt..någon som inte har en sån relation till sina föräldrar sätta sig i knät på sin pappa..
Hur skulle då reaktionen bli?
- Vad gör du?, är inte du lite för stor? o.O
Jag kan sätta mig i pappas knä, ligga på hans mage i soffan,pussa honom på kinden utomhus, hålla hans hand.
Jag skäms inte över mina känslor eller handlingar till mina föräldrar ;)
Om någon skulle säga "Jag älskar dig." så skulle dom antingen dra dom här slutsatserna
- Något är fel,är hon hög?Vad har hon gjort nu då..vad vill hon ha den här gången, ska hon ta livet av sig?
Kan säga "I LOVE YOU" 100 gånger till mamma om dagen..visst det blir lite ut tjatat.
Men..det är något som får mig att säga det och vilja krama dom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0