What did you miss?

igår skrev jag inget för internet la av när jag kom hem från mitt dubbel pass i Cafét D:
Vilket fick mig att kasta mig på golvet och önska att jag inte fanns.
Jag vet jag är en datanörd men min mobil dog ju på morgonen och går fortfarande inte att sätta på!
Batteriet va full laddat,hade inte tappat den i golvet och den har vart konstig ett tag nu.
Pappa ska lämna in den på verkstad så jag får låna en av hans nya mobiler :)
Mamma förstod inte varför jag va ledsen eller varför jag tog det så hårt, men alla som älskar sin mobil och är rätt social på den borde förstå?
MAN ÖVERLEVER INTE!
Och datanördar förstår min smärta när man förlorar datan, den enda saken som gör att jag har kontakt med omvärlden på kvällen va dött D:
Men det va igår det ;)
Åsa ska åka till Norrland, Burträsk (stavning) och det kommer va så tomt utan henne! D:
Tur att man har en hem telefon att ringa till om livet känns hårt.
Bytte pass med Jacki så att jag kunde åka med pappa istället för att jobba kväll :D
Jag vet inte om det va bra eller dåligt...får hon mer timmar än mig då?
Får jag MINDRE i betalt? o:
Ska käka nu sen börjar jag 13:00
Mina utslag har kommit tillbaks också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0