#13 Ditt favorit ställe

Mitt favorit ställe...ja det va en svår en D:
Jag har många favorit ställen,Losjön,skogen,kyrkogården, i mammas armar(HAHAHAHA) och i Åsas knä.
Men av alla dom ställena är det nog skogen eller datan.
Förut va det datan om betyde allt för mig!
Det va som sagt, en annan värld, en annan plats.
När livet blev tufft kunde jag fly till datan och sätta på mig hörlurarna och dras in bland babbel.
Men intresset kallnade när det slutade hjälpa, mobilen tog över istället och datan blev bara till för surf.
Livet är fortfarande tufft och ibland så känns det skönt att kunna lämna verkligheten!
Men verkligheten kommer ikapp en, och mosar allt som fanns av den andra platsen.
2 timmar på lyckostället kan förstöras på 3 min.
Men mitt favorit ställe är nog åsa.
För hon gör mig ALLTID glad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0