#19 Vad är meningen med livet, beskriv hur ett perfekt liv skulle va enligt dig

Meningen med livet...ja finns det ens någon mening?
Alla liv är så olika men livet går nog ut på att leva och va lycklig!
Om man ska va inside messigt så ska man följa sitt hjärta och försökta leva varje dag som om den vore din sista!
Meningen med livet är lycka och att göra andra lyckliga, uppleva stunder och minnen med familj och vänner!
Men om vi säger hur alla gör i livet så är väll meningen med livet
Födas,växa,lära sig läxor,bli kär,bli förlovad,bli gift,skaffa barn,få barnbarn och sen dö :)
Det är vad människan är till för, att föröka sin art.

Men ett perfekt liv enligt mig...det kan aldrig va perfekt men ett underbart liv! :D
Umm ja...
Jag skulle vilja ha mina vänner som jag har idag, dom som gör mig så sjukt glad!
skulle vilja leva som sex and the city med dom :)
Va kär och skaffa kille
Ha Åsa i mitt liv och massa annat men mest av allt för att mitt liv skulle va perfekt är...

Om Åsa flyttade in
Mamma behövde inte ta sina mediciner mer och blev helt frisk!
Jag fick en bättre kondition och va LITE normalare.
Att jag hade mina bästa kompisar genom livet.
Bo i ett litet hus nära skogen men ändå nära skolan.
Pea skulle förstå lite mer om vad som sårar oss
Att folk slutade va så utseendes fixerade.
Att jag började älska min lilla syster över allt annat
Får högsta betyg i allt.
Blev kär i en awsome kille,som är snäll och fattar.
Blir ihop med den där killen!
Få en katt
Vara lycklig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0