#29 Hur är det när du är kär och hur resonerar du till det?

Umm när jag är kär är det väll som ett barn på julafton som väntar på tomten.
Känslorna sprudlar och han är det vackraste och mest underbaraste som finns!
Han är lixom..perfekt..hans leende slår mig i magen som en knytnäve,hans ögon kan jag drunkna i,hans skratt är det vackraste jag hört!
Allt jag vill ha är han och han är det finaste jag vet!
Vill känna hans läppar mot mina,hans fingrar röra min hud och bara kunna kalla honom, Min.
Min egendom och han BARA älskar mig!

Nej men det skulle väll vara gulligt?
Men jag blir sällan "kär" för jag är ju rätt kräsen men ändå inte!
Jag följer magkänslan och jag är dels för ung för att bli kär på riktigt -.-
Alla vet hur kärleken slutar när man är 13 xD
Det är bara en tidsfördrift.
Men när jag blir kär är det typ som det som stod där uppe.
Jag rodnar och stirrar, eller nej är det Elizzz? xD
Men jag vet när jag är kär och inte kär ;D
Jag märker kärlek och känslor, om killen är bra eller inte ^^
Svikare eller en som alltid kommer va där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0