All around me are familiar faces...

igår orkade jag inte blogga mest för att jag inte kom till mitt rum tills halv 1 på morgonen.
Pappa och jag kollade på 2 skit bra filmer
Den ena va Benjamin Buttons otroliga liv - jag trodde det va olycksaliga- och Brud duellen
Jag gillade båda men kanske Brud duellen mer, den va ju roligare!
Vi garvade ungefär hela tiden som vi kollade på den :D
Puppa (pappa) och jag gick och shoppade igår, inte så mycket för min del ;)
3 nagel lack (grön,gul och vit) eftersom att jag ville göra min samling större, 2 läppsyl för jag har bara 1 kvar eftersom att mitt liseberg läppsyl är borta (som alla andra läppsyl), en bok (Bree Tanners andra liv) som är ungefär en twilight bok men glömde leta efter nagel lacks bortagnings medel.
Så tiden har bara flygit iväg, det blir inga bilder förns jag kommer hem eftersom att jag inte har med mig data kabeln.
Men alla får ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0