Arbetsdag nr 2

idag va det arbetsdagen på riktigt och det gick ju faktiskt otroligt bra! :D
Förutom att det började regna i slutet och regn gör mig trött och deprimerad -.-
Sen när jag kom hem åt jag typ som en häst för jag va hungrig :>
Så imorgon blir det jogging.
och efter det ska jag ut med Åsa på våran runda ^^
Ska börja gå upp klockan 10 varje dag.
För annars blir det inte något bra tillfälle :/
Man kan inte sova bort hela sommarlovet ju? ;*
När man kom hem idag så hjälpte jag Åsa med SP tills jag fick huvudvärk :(
Sen kom jag hem till datan och chattade, glömde blogga typ helt vilket sög o.o
Men mamma viskar att jag ska logga och stänga av datan nu ;*
Bilder imorgon :) <3
Mest Naturbilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0