Bergasjöööön!

Åsa jag och borre ska till bergasjön idag och bada :D
Det ska bli så gött eftersom att jag typ svettades ihjäl när jag delade ut sp-tidningarna med Åsa .__.
Jag har blivit lite mer solbränd på benen för att jag solade dom när jag va tidig till Frizon xD
Jag drack typ 3 glas saft och sen har jag drukit 2 med vatten D:
Dricker alla så mycket vatten och vätska? xD
Men vi ger oss av 1747 till Mölnbo för att sola oss och bada :D
Åsa ska bre mackor och hämta 2 L saft åt mig :D
Hanna ska tydligen också komma hit i sommar så det blir väll skoj :D

Har ni kört "gul bil!" leken nån gång?
För den kan vara irriterande ibland xD
Alla hatar mig för att jag kör den, jag säger hela tiden "GUL BIL!" och slår dom på armen löst xD
Men Anders och jag körde den och då sa han "Varför gör man bara så på gula bilar? -.-"
Jag kom på det bästa svaret "För att dom är sällsynta :O" och då så körde vi förbi en "lila" bil och då slog han mig med armbågen och sa "LILA BIL!, vad dom är ju också sällsynta? <.<" precis där asgarvade jag så att man kunde tro att jag va störd :)
Men nu får ni pallra er iväg ;p

Känner mig som en flodhäst på bilderna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0