Bloggar så sent

Ja jag har börjat blogga typ vid 7-10 på kvällen och det är inte meningen :/
Det vara blir så eftersom att jag är så LAT. xD
Men idag så tränade jag mina ben men blev typ deprimerad efter 10 min och la av.
sen DUSCHADE jag o.o
Ja ni hörde rätt, jag duschade xD
Ni kanske inte vet det men jag avskyr att duscha D:
Ändå gör jag det -.-
Annars skulle man ju va äcklig! o.o
Men jag duschar nog inte lika ofta som alla andra xD
För jag blir typ aldrig smutsig, både kropp och hår :D
Men ska försöka duscha varje dag nu, eftersom att jag börjat träna.
Min kompis åkte till Grekland i morse och jag höll henne typ sällskap till 2-3 på morgonen D:
och sen vaknade jag 6 och fortsatte hålla henne sällskap o.o
Efter det så såg jag att det va kallt, dimmigt och 50% chans till regn så jag hoppade över rundan med Åsa.
Men imorgon hoppas jag på solsken ;p
Vi hade sällskap av Kiki,Magnus och lilla Natalie så jag slapp mitt straff :D
Eftersom att jag låste ut mamma och Anders i typ 15 min på balkongen skulle jag få dataförbud v.v
Ikväll blir det mys med datan och kanske mys med familjen :)
Jag kollade in en blogg och jag typ dog av skratt xD
Hon har verkligen humor ;p
Hon heter typ Ana Gina och wow hon är skit rolig xD
REKOMENDERAS.
Men ska väll inte tråkas ut mer idag va? xD
Ska försöka blogga tidigare :) <3
BILDER

ROSÉ :D

Tråkigt väder -.-

Fråga inte, tråkigt xD

"Vill inte se på dig!" xD

"THATS IT!"

"Pratar du med MIG?!"

"I can waaaaaaalk and not taaaaaaalk 8D"

The baby napper O.o

Avskedet :'(
Men det va nog allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0