Can you hear heaven cry?..The tears of an Angel.

Idag blir det nog bara nörda nörda nörda olika avsnitt.
"I like this!" inlägget visar ungefär vilka serier jag kommer nörda xD
True Blood - den jag nördar nu
The Vampire Dairies - serien jag kommer nörda hela mitt liv xD
Gossip Girl - serien jag nördade :)
Men vart hamnar då smallville? ;o
Igår började tårarna rinna och dom slutade inte förs Tobbe och Åsa torkade bort allihopa.
Jag är glad att jag har så underbara vänner ♥
Dom skulle göra vad som helst för mig, jag skulle göra vad som helst för dom!
Åsa får mig att inse och tobbe får mig att le..och en annan speciell person får mig att gå vidare ♥
Jag ska fråga mamma om Hanna kan komma vecka 29 men problemet är ju att jag jobbar ;p
Hur ska vi göra då?
För jag KAN inte ta ledigt då får jag ju mindre peeengaaaar.
Hon kanske kan va där eller va ensam hemma?
Hanna är den mognaste jag vet, hon klarar säkert ett litet tag hemma själv?
Mamma kommer ju sen också ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla om jag kan jobba jag med, kan göra det gratis.

2011-06-28 @ 17:15:28
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0