Första arbetsdagen.

HEEEEEEEEEEEEEJ.
Idag så va det första arbetsdagen och jag trodde att vi bara skulle hämta scheman D:
Så jag började rodna när jag såg att alla typ satt där inne, alltså typ 12 pers och jag hade stormat in och sagt "GEFFE! Har ni schemana? o.o"
Och såklart kollade alla på mig v.v
Men tur att det va viktig information så alla slutade stirra :D
Och sen började den jobbiga dagen .__.
Jag trodde att det skulle va en vanlig café dag där man säljer, MEN NEJ!
Vi skulle bära,städa,plocka undan, måla hus, ogräs.
Klockan 13:30 slutade vi och då åt alla paj! :D
Jag hade sagt "paj paj paj o.o" i säkert 1 timme xD
Jag va så jäökla sugen! -.-
Men dagen va okej, nästa gång blir det säkert lättare ;)
Elizzz flög till Nico idag och irre typ bröt ihop xD
Nej men hon bröt inte ihop men hon saknar ju henne sjukt mkt.
Saknar väll Elizzz med men hon har det UNDERBART i Nico! :D
Ha en trevlig resa ♥
Resten av dagen har jag sovit! xD
Nej men jag solade typ 10 minuter och blev solbrän sen sov jag och när jag vaknade va jag brun o.o
Om man blir lätt solbränd så ska man njuta av det ;)
Men igår skrev jag inte för att jag inte orkade, istället satt jag med täcke, kudde och min älskade Nalle på balkongen och deppade tills 23 på kvällen med hög depp musik xD
Med hjälp av "syster" så mådde jag MYCKET bättre!
Och idag mår jag awesome :D
Mobbas lite av Tobbe och Åsa i försig v.v <3
Godnatt! ^^

3 weirda bilar på en dag xD

SMULTRON SÄSONGEN.

Sara goes damp xD

Mitt öga o.o

"Asså seriöst."


Världens suddigaste eftersom att jag tog den när jag cyklade xD
"SUPER KANINEN PÅ CYKEL!" 8)

Åsa tvingade mig xD


Jag va typ full xD

OMG. prova ALDRIG peel off xD

Mascara som runnit ut över hela facet.
Det känns som om man har botox i ansiktet o.o
Leendet jag har på bilden hade jag helatiden, för om man inte ligger still fastnar det -.-
och vi kunde ju inte SLUTA garva xD

Fulaste bilden EVER. -.-

Kolla bara min kind -.-

Gosade med min bebe ♥
Thats ALL folks :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0