Fullt upp!

idag så va det en UNDERBAR dag! :D
Först hämtade vi mina obekväma inlägg till mina skor -.-
Sen shoppade vi 8D
Shoppingen varade i 4 timmar ungefär och gick på runt 5 tusen spen :)
Men OJ vad jag blev nöjd! :D
Affärerna va: H&M,Ur och Penn,Stadium,Åhlens,Din sko :D
Och mamma gick till Kappahl :)
Efter att bära dom tunga påsarna och provat kläder i 4 timmar satt vi på tåget hem till Järna.
Båda va utmattade, men när vi kom till Järna gick jag och köpte fika!
För vi hann inte fika i Södertälje.
2 Vanilj munkar till mig och en Maple Pecan åt mamma ;)
Efter det så fikade vi sen dog jag i min säng :D

Men efter att jag vilat och kollat på TV ett tag kommer mamma och Anders med krav.
"Du ska ju laga mat, VAR ÄR MIN MAT!" "Du måste skriva på och lämna in lappen för annars får du inte betalt" "Plocka undan i badrummet" "Packa för imorgon så att du vet vad du ska ha med dig!" "Lägg in allt i byrån och garderoben"
Allt det måste jag göra plus att jag va tvungen att blogga om min underbara dag :')
Maten blev helt misslyckad, skäms verkligen x'd
Jag lagade pannbiff och det smakade sågspån!
Det va nog för att jag va så sjukt stressad :<
Men annars har dagen vart perfekt <3

Hur har er dag vart? ;p

Bilder på kläderna!

Jeans Jacka, H&M

Slim Jeans, H&M

Shorts, H&M

Byxklänning, H&M

Örhängen, Peace märke, Ur och Penn

Örhängen,Vingar, Ur och Penn

Örhängen,ringar i olika färger, 2 olika par, Ur och Penn

Underkläder, trosor 3 pack st,nån slags bh 2 st, bh brun, H&M, Sport bh,Stadium

Slim Jeans,H&M

Bikini,Svart top-underdel, H&M, Prickig top-underdel, Stadium

Jeans Shorts,H&M

Linne,rolig xD,H&M

Långärmad tröja,H&M

Byxkjol,H&M

Luftig tröja,Åhlens

Strumpbyxor,Leggins,Strumpor,Åhlens

Skor,Din sko

Jeans klänning, H&M

Det va allt, eller nej..en mascara också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0