Gå och fortsätt gå...

Jag vaknade tidigt idag runt 8, sen somnade jag ju såklart om xD
klockan 9 som vanligt vaknade jag på riktigt och gick inte upp förs ungefär vid 11
Varför gå upp om man inte har något viktigt att göra? ;D
Klockan 12 gick jag ut på en lång promenad som inkluderade springa,jogga och samt gå.
Smsade med mundis under typ hela vägen, vilket va rätt underhållande! :)
Skrämmde upp henne lite med att berätta minnen och saker ^^
Slutade gå ungefär vid 14 och gick hem till Åsa för att snacka lite och sno lite rabarber paj och saft 8D
Jag fick en stor blåsa UNDER foten så när irre ringde och frågade om vi skulle ut så orkade jag inte x.x
Så jag gick hem för att vila upp mig :) <3
Imorgon kanske det är skola igen, eller? :o
Jag tog några bilder av skogen och naturen när jag va ute och gick :')
Eftersom att jag ÄLSKAR att va ute i naturen xD
Men dom går tyvärr inte att ladda upp så..det får bli andra bilder xD

Svettas som jumbo :D xD
Men ser skit blek ut där :<

Jag är besatt av rosor xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0