Jag kan inte säga hur mycket jag älskar dig gmn

Idag så gick jag till skolan och den va som vanligt igen och livet flöt på :)
Förutom att jag typ somnade under Engelskan och skolkade från Tyskan! :D
Efter det va jag sjukt trött och ville inte göra något.
Inte snacka med någon inte ens Åsa!
Men hon ändrade på det, hon snackade med mig och hon fick mig glad <3
Det är darför jag älskar henne, hon är som min sol!
Dom som inte känner henne vet inte om hennes hjärta av guld! -.-
Men men :)
Skulle gett Matilda sin buss remsa idag också som jag glömde! D:
och jag har inte sett henne på hela dagen o.o
Så hon får den på Tisdag *dåligt samvete* :<
Om INTE åsa kan lämna den! :D
Men just nu lyssnar jag på Du är mitt allt och tänker på Åsa och mig :)
Det är sant åsa, Du är allt jag någonsin önskat!
Sen ska jag städa för annars blir det ingen shopping imorgon -.-
OCH JAG SKA SHOPPA! D:
Funderar på att göra en ny video med alla mina vänner i :')
Jag läste också Therese bloggen men inte ens den gjorde mig ledsen när Åsa va där <3
Det går inte när man vet att man är så sjukt älskad av en person! :)

Bilder från dagen i skogen
 
Ekorre 8D

Ett minne, Pea och jag kommer alltid minnas den här platsen.

Förut kunde jag inte ens komma upp, nu är det bara att ta två kliv <3
På grenen till vänter i mellan dom DÄR satt jag och lyssnade på musik medans minnena for förbi i huvudet :')

Bron över Losjö ån! <3

Losjö ån :) <3
Påminde mig LITE om pirates of the Carribean o.o

Lo sjön <3

Vart leder vägen? ;) <3

Den här hör egentligen inte till bilderna men ville bara säga, SNYGG ELIZZZ! XD

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

2011-06-09 @ 08:34:19
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! visst ejag bäst

XD

2011-06-09 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0