Nalle ♥

Nalle är min tröstare,min bästa vän,mitt ex,min leksak,en gåva,ett minne och en saknad..♥
Men vem är Nalle?

Detta är Nalle :)
Jag fick Nalle när jag va undefär 8 år av min storebror på julafton.
berättelse:
Jag satt och väntade, dom sa att han inte skulle komma, men han hade lovat!
Besvikelsen drog sig över som en svart dimma när jag satt på golvet bland mina öppnade julklappar.
"Vart är han?" frågade jag mig själv "HAN KOMMER KOMMA!" skrek det i mitt huvud och tårarna brände
"Han lovade..."
Mamma kramar om mig i ett försök om att muntra upp mig, jag ruskar av hennes vänliga armar
"Jag vill ha min bror...inget annat!" gråter en röst i mitt huvud, tårarna bränner mer
Jag ber till tomten "Snälla tomten, jag vill inte ha dom här julklapparna, ta tillbaks dom! Allt jag vill ha är min bror på julafton..."
Efter en stund ringde det på dörren och min syster gick för att öppna, jag sprang fram till dörren och såg,"NICKLAS!!" jag sprack av glädje och hoppade på min bror, "Han kom!" skrek jag i mitt huvud "precis som han hade lovat!"
Bakom hans rygg fanns det något stort...ett paket?
Han tog fram den och sa att den va till världens sötaste lilla syster, vilket Jennie blev lite tjurig över
Jag kramade nallen jag fått och sen dess har han vart som en bästa vän till mig, ett minne, en tröstare som jag kan gråta hos när tårarna bränner,en leksak man kunde klä ut och låtsas att han va en prins,låtsas gifta sig med och sen skiljas, han är en gåva av min bror, en saknad av honom...♥

Jag är och va inte så kreativ då om jag inte fick tänka länge, så han fick heta Nalle :)
Darför kallar jag honom fortfarande för Nalle <.<


Nalle och jag <3

Kommentarer
Postat av: Fanny.

Gud va söt bild på dig och nalle :) <3

2011-06-09 @ 21:06:40
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0