Oh baby om det ändå va så enkelt..

Godmorgon swede :D
idag ska jag jobba vilket är okej men jag ska jobba med Erica Maria Haag, vilket inte kommer bli kul D:
Egentligen suger det ;)
Men man får ju ta läget som det kommer :D
Ska jobba med henne på torsdag också, det gör inget att hon inte vill att jag ska finnas xD
Finns ju inte för henne direkt :D
Men på torsdag ska Tobbe komma och jag jobbar heltid, hela dagen menar jag då.
Så han får väll sitta på Cafét och umgås med mig och Åsa :D
Åsa kommer dra till Norrland sen och det kommer bli skit suuugigt D:
Men veckan efter ska jag till pappa och det kommer va AWESOME!
Efter 3 veckor kommer jag se min söta Åsa igen ♥
Jag har fått tillbaka mina utslag och det kliar som in i helvetet.
Är ju tvungen att typ använda handsprit för att det ska lägga av :)
Det har lagt sig rätt mycket nu och kliar inte längre, vilket är skönt och bra ;D
ska nog ta med mig pengar till Cafét, förra gången så blev jag sugen på EXAKT allt i Cafét och då kunde jag inte köpa något :(
Börjar klockan 13 så det är ett tag till innan jag cyklar ner dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0