Sent igen?

Nej men jag har vart med Tobbe,Åsa och Matilda idag sen har jag nördat Smallville och snackat med sötaste "syster" på msn och bara...roat mig ;)
Men dagen med Änglarna va super kul!
Vi hängde först hemma hos mig där "Morfar och Orvar" va huvud ämnet xD
Sen så gick vi för att möta Matilda vid Konsum och då gick vi till mammas jobb där jag fick den fina woodoo dockan Jack Sparrow 8)
Döpte den till det för att den liknade honom v.v
Men sen så hade vi vattenkrig på kyrkogården :D
Vilket bara jag tydligen va med på ;)
Eftersom att jag praktiskt taget dränkte mig sjäkv i kallvatten xD
DET VA SUPER SKÖNT o.o
Matilda och jag lekte kossor och hon käkade gräs medans hon tryckte det in i min mun, hon hade tydligen inte fattat skillnaden mellan att leka kossa och va en ;)
Men nu ska jag nog bara dra mig tillbaka till sängen, imorgon jobbar jag så ska sova :>
Börjar inte förns ett i försig :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0