Södertälje med Matilda <3

Heeeeeeeeeeeeej :3
För inte så länge sen så åkte jag med tåg till s-tälje med Matilda för att  hon skulle ha fiol lektion :)
Men hon skippade första lektionen och vi kollade i några affärer xD
Päls affären skärmde mig lite o.o
Stackars djur som blev dödade för en jacka eller en mössa.
Men den där mink jackan *ryser* den va faktiskt SKÖN.
Efter det så provade vi skit mycket kläder på H&M men lämnade typ kvar allt i provrummet xD
Sen gick vi till Å och kollade smink,smycken och parfymer ^^
Vi över sminkade mig -.-
Men sen har jag väll inte gjort så mycket mer? ;3
JO
Jag umgådes med Linn och Elizzz idag, det va faktiskt roligt att va tillbaka men som Elizzz sagt förut.
Det är inte som förr.
Jag har blivit en annan person utan dom antar jag...
Dom är roliga att va med men jag har blivit mer fäst vid Abbi,Åsa och Matilda...dom är också roliga att hänga med..
HAHAHAH dom drar fram pervot inuti mig...vilket är rätt roligt med dom eftersom att vi nästan har samma humor alla tre! :)
Följde Matilda hem också, hennes hund va skiiiit söt, den heter Tuff och ja..den va rätt tuff :')
Det kommer några "muppade" bilder från dagen c:


Det va från skoldagen med Elizzz och Linn 8D

Matilda tyckte att jag skulle va en AVATAR -.-

Äcklig men god dricka o.o xD

MILITÄRER 8DDDD

BIG MAMA XD


Jag som mamman och Matilda som stygga dottern som är för liten för hennes kille D:

Sexy mama xD
HAHAHAHA

Matilda tyckte det va kul att trycka upp glassen i ansiktet på mig xD
Dagen slutade med att jag NÄSTAN somnade på bussen -.-
10 gånger typ :D
Hoppas alla hade en lika underbar dag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0