Dop dag :o

God morgon allihopa ^^<3
idag ska lilla natalie döpas :D
och det är mitt första dop :3
Då har jag vart med om bröllop,dop,31 års fest och begravning ;/
Jag far runt här och var men endå så ser man mycket här hemme :D
Man har dom nära och kära (;
*tuggar på ett pennsuddigum*>.<
Jag har inte så mycket att skriva förutom lite om saker som hände igår :3
Som vanligt gick vi alla ut,fast igår kväll till foturum (:
Men jag va rätt deppig eftersom att peas skit mobil..
Ja den gick mig på nerverna...
Jag har fått telia kort som inte går att använda!
Den har uruselt ljud ):
Jag kan inte göra något på den D:
Och så ska pea bestämma över allt på den -.-
"Umm jag vill radera de och du får inte radera det för det är mitt!"
Kan jag inte bara få göra som jag vill ?
Du får tbx den snart och jag kan endå inte ringa någon?
lr smsa ? D:
Jag kan inte göra NÅGOT!!
Och jag kan inte skicka något för jag har IR -.-
Men mina låtar och bilder är kvar <3
Och jag kanske KANSKE lyckas ladda upp dom på datan <3
Men då måste jag radera peas alla skit bilder -.-
Men det visades en film på bioduk igår det va såklart - Step up
Och den får mig att somna för det är så jäkla mkt musik och dans D:
iförsig...det är ju en sån film >.<
men jag hatar musikaler D:
Mamma har sabbat mitt laddande av mobiltelefoner >.>
Hon tog bort själva lång uttaget D:
Så nu måste jag döda skalmans pumpar för att ladda -.-
Och det vill jag inte D:
Stackars skalman :c
Men jag lämnade mina vänner för att det blev veldigt veldigt..TRÅKIGT! :D
Och jag kom hem för att mysa med familjen men mamma sov...
och Anders kollade på Lets dance D:
Så jag satte mig vid datan för att kolla på lite true blood :D
Hann bara halva avsnittet för sen va det dags att logga ):
bilder kanske kommer ju (om jag får -.-) :D
SÅ HA EN JÄWLA UNDERBAR DAG <333
Olle Älskar Mamma <3
pöss <3
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Mamma :D <3

Ha det bäst sötaste !! <3

Mamma älskar Olle !! <3

Puss och Kram ! <3

2011-03-12 @ 11:28:08
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0