Efter Regn Kommer Solsken - Och Om Du Har Tur...En RegnBåge <3

God morgon <3
Jag grät rätt mycket igår men det hade faktiskt inget med irre att göra ! :o
När tårarna ran så tänkte jag på en person som jag älskar och älskade.
En person som tog mig i sin famn när jag grät.
Som sa hur fin jag är och hur bra jag är.
Och att personen älskade mig över allt annat i hela världen.
Och att personen ALDRIG ville ha någon annan.
Jag brukade rida på dina axlar...
Sitta i ditt knä,Gå på bio.
Jag brukade säga hur mycket jag älskade dig !
Jag grät av längtan efter dig.
Jag saknade dig varje gång du inte va med mig.
Sen dog du...
Du dog,min bästa vän dog.
Och efter det så har jag nästan aldrig längtat,fått tröst lr ridit på dina axlar..
Det va då det va VI.
Nu är det bara JAG och DU! ):
Önskade att du kunde komma tbx <3
Kommer alltid vara din flikka..<3

Livet är ett spel :D
Slå tärningarna och se vart det tar dig,du kan komma i mål lr bli knuffad på vägen ;/
Men allt är iförsig bara ett spel på gott och ont...
Lita aldrig på någon så slipper du ta risken för skit senare.
Spelet vi spelar innehåller sorg,lycka,svek,kärlek och vänskap.
Tilliten är bööörta :)
För vad händer om man litar på motståndaren ?
Slå dina tärningar och ta dina steg du kommer bli knuffad och knuffa tbx.
Oroa dig inte för vad som hänt eller kommer hända !
För i slutet finns det alltid en vinnare...och det kan bli du.<3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

:(

<3

2011-03-06 @ 18:24:21
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/
Postat av: ElizzzOfc!<3

1.Whoo Die? D: D: D:

2.Vad går spelet ut på dåh? xd

3.Har du ens byxor på dejj på bilden? xD :S



PUSS

2011-03-07 @ 15:15:39
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Hanna a.k.a mohammed

Jesus vilka dramaqueens ni är!

Snygg outfit, även om den bara består av din pyjamasskjorta och glasögon.

2011-03-08 @ 15:56:20
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0