Försov mig och stannade hemma..

Hej ! :/
Jag somnade igår klockan 17 efter tjej gruppen och vaknade kanske 19,
men somnade efter ett tag igen när jag såg att det va middag..fisk -.-
Jag vaknade kl 2 det är jag säker på för jag brukar göra det..och det va tyst överallt >_<
Jag orkade inte gå till skolan...det brukar jag inte göra längre.
Jag la mig i min loftsäng och gömde mig bland kuddarna för att inte synas..
Jag ville gömma mig från allt,natten,dagen,alla.
inte visste jag att det egentligen skulle funka?
Jag vaknade då och då med solen i ögonen..somnade om,
ville aldrig vakna.
Efter ett tag beslöt jag mig för att gå upp,klockan va över 10.
Mamma och Anders hade glömt mig...
Jag log lite matt...
La mig hos mamma.
Det brukar jag göra :)
Det är vårat ställe lixom...
Eftersom att hon är psykiskt sjuk och tillbringat en lång tid i sin säng.
Det är där vi snackar och umgås ensamma :/
Jag är med min mamma där medans ni andra ser eran på benen,
Min orkar inte..det gör eran D:
Men jag snackade om skolan,vänner och massa annat,
När hon gick upp frågade hon om jag ville ha en macka :)
Hennes leende får mig att le min mage hoppar omkring :D
Hennes leende är som en skatt eftersom att jag sällan fick se det :3
Hon smittar av sig <3
Kärleken till min mamma är enorm <3
Hon älskar att höra mina komplimanger..hon behöver dom :/
eftersom att hon har dåligt självförtroende <3
Jag brukar ofta få henne att le och skratta nu förtiden ! :D
hon mår bättre och bättre :)
Vilket gör min dag bättre..<3
Hon sa att jag borde ta en dusch..jag gjorde det för hennes och min skull xD
Mina kläder från igår la jag på badrums golvet eftersom att jag hade sovit i dom..
det är inte första gången jag gör det,jag sover oroligt och dåligt.
Mardrömmarna väcker mig kl 2 på kvällarna,maten börjar återigen se hemsk ut.
Lätt irriterad blir jag mer och mer,
Svag är det jag börjar bli,jag ser i syner,svajar,yr,mår illa och huvudvärk.
Det kommer som anfall D:
jag gick aldrig på tyskan eftersom att jag inte mådde bra..
Men eftersom att jag betalat för tjejgruppen så gick jag dit med släpiga steg.
Åsa hade blivit förbannad igår så jag muntrade upp henne,och vi köpte choklad xD
Men jag ville egentligen ha..köpte mer bara för hennes skull c:
Mamma ringde O.Five Mobilservice HB för att prata om min mobil :/
den kanske inte har någon garanti eftersom att "trasig skärm"
inte ingår i garantin >__<
Men vi får se,vi ska skicka den upp dit :c
Jag har hjälpt mamma med tvätten med :D
hon blev överaskad över vad mkt jag kunde ^^<3
Första gången med :3
Men ha en underbar dag vilket jag inte har xD
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Fanny :D <3

Okay <3

2011-03-22 @ 15:36:11
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0