He called...again.

God morgon :D
Jag tänkte på en sak irre sa till mig:
"Du visar alltid ett öra på varje bild och varje frisyr ALLTID MINST 1 ÖRA !!"
Svaret är för att mitt fluffiga hår ramar in mitt ansikte och får mig att se ut som ett tjockt barn xD
Det hjälper inte att du äter på en toblerone när du råkar märka att du döljer båda öronen.. xD
Jag gick fkt till skolan idag :)<3
Men efter ett tag kände jag energin ta slut..
då fanns R-T med sina knark tabletter som Elizzz och jag RÅNADE honom på xD
Vilket va roligt :3
vi tog en tablett till Linn med (: <3
Lunchen så fick jag ju damp på Pea av en sak och hoppade över resten av maten :)<3
Linn bjöd mig på godis för 113 kr O.O
Det va super gott men dom sista bitarna har jag fortfarande jäwligt ont i magen av xD
Fick nyss en bi verkning av chokladen jag åt och har EXTREMT ont i magen -.-
Skicka gärna CHOKLAD som krya på dig present :D <3
Back in bussnies :D <3
Pappa ringde ju för en stund sen och jag visste att det va han så mamma fick svara xD
Jag vill verkligen inte snacka med honom..<3
Jag vet jag är LÅNGSINT men endå :c
Han sa rätt elaka saker och puttade in mig i väggen...
Jag lyssnade på när mamma snackade med honom och fnös till några gånger för att rätta henne xD
Men jag gapade verkligen när hon bjöd in honom att komma på söndag så att vi kunde snacka om allt :O
Jag trodde inte mina öron men det ställde hon in när hon såg min hatiska blick (:
Am not ready yet..D:
And I don't know when I will be either >_<
Skolan idag har jag mest bara läst,lyssnat på musik och snackat,
Det enda jag gjort idag som är vettigt är 3 tal i matten xD
Undrar vad Elizzz Häggflist gör just nu :)<3
Ha en trevlig helg allihopa ! :D
För min blev nyss räddad <3
Sara has left the inlägg :D


Kommentarer
Postat av: Mamma xD <3

okeyy ^^<3

2011-03-18 @ 19:25:14
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/
Postat av: ElizzzOfc!<3

hehhe , jag äter kebab! från Kebab House! ;D

2011-03-20 @ 15:29:58
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0