irre :o

Hej ! :D
irre fick mig le idag :O
Le och skratta :3
det kändes skönt att kunna skratta efter allt <3
Man går vidare och irre har något som dom andra inte har D:
hon är skum..men endå speciell :D
hon får mig att skratta även hur jäwla dåligt jag mår :D
hon är den som drar upp mig när hon sjäkv sparkat ner mig ;O
Men minnen och svek kommer nog alltid ligga i mellan oss...<3
Men hon fick mig skratta :o
*skrattar åt tanken* :D
Humöret sitter i sig <3
Men ska äta våra popmajs med mamma (;
Lyssna på låten jag la upp :o

Gjort den sj ! :D
eller typ D: xD


Kommentarer
Postat av: Irre

Naww sara du är så gullig <3



Liseberg rigerar xd ! <3

2011-03-23 @ 07:41:45
URL: http://ericahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0