Is it LOVE?! :o

"been dreaming of you befor
and now it's true my heart is beating just for you !
baby i i wanna know..is it love ?
is it love is it why i fall every time you come is it love ?
really love ? when you say it's FOREVER!!<3"

Igår va jag och resten på Laserdome ! :D
Det va väll så där kul :)
Resan dit va ur trist...samma påvägen hem!
Vi åkte kl 16 och kom hem 22 ! :o
Jag trodde att vi skulle åka in till s-tälje men det va tydligen inga Laserdome saker där ):
Om det nt va för pea så skulle jag kanske nt kommit hem ! xD
Vi körde 2 gånger och Jag kom på 18 och 11 plats bland 30 st ! :)
Efter det så va det mcdonalds xD
Jag tog McNuggets meny och dom andra bigmac :o
Efter det så va det Laserdome igen och jag hade ju ätit så jag sög...
Jag kom på 16 och 22 D:
Men irre och pea låg sist helatiden xD
Och jag ägde ut mitt lag ! :D
Laserdome äger säger jag bara ! :D
Undrar när nästa gång är ):
Man kan alltid hålla tummarna <3
Men idag har jag städat i mitt rum och fixat skalmans pumpar :I
Visst är det kul med djur men att städa efter dom är det sämsta som finns ! -.-
Efter dom enkla sysslorna har jag vart en datanörd...<3
Ett tips...alla sviker dig någon gång </3
Va bara beredd och du kommer att klara det...du kan faktiskt nt lita på NÅGON!! <3
Ha en fortsatt bra KVÄLL OwO
Kram Sara


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Mejj kan du lite på! <3

2011-03-02 @ 19:55:31
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Kramiz :P

Den skumma vännen som skriver nu kan du lita på ^^<3

Kram <3 / Skumis ^^

2011-03-02 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0