Lita inte på någon - Alla försöker hugga dig i ryggen.

God morgon !
Vad gör man när dina vänner hugger dig i ryggen ?
Jo...INGET !
Det finns nt något man kan göra när man är så kass som jag.
irre tkr att jag inte har en jäwla bra sida i hela min personighet och är en dålig vän.
Tack irre !
Jag kanske nt kan "face the truth" men hugg mig i hjärtat och tårarna rinner,happy now ?
Jag vet nt vad i helvete du vill från mig men TA DET BARA OCH GÅ ! T-T
Jag står nt ut med allt skit du lastar på mig och sen säger du så elaka saker rakt i mitt ansikte.
Jag kan sluta snacka med Tobbe,sluta umgås med alla du gillar och gräva min grav.
Men Din kille fanns där när du fan va mil bort !
Jag ser honom nt som din kille utan MIN vän!
Men jag vet att han är din och du vaktar honom som en jäwla vakthund !
Jag förlät dig för allt du gjorde mot mig...1 dag senare kastar du skit ansiktet på mig.
Bra stil irre.
Du behöver inte gilla mig...men jag vet att andra gör det!
Pea jag vet att du tror att jag gjorde nått med Nicke...
Men vi snackade bara INGET ANNAT !!
Han tror att du hatar honom.
Men egentligen hatar du mig !
Förlåt och jag ÄLSKAR DIG ! </3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

:/

Sara.<3

2011-03-06 @ 13:16:02
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/
Postat av: Irre

du är ju fan helt störd! du säger till mejj att jag inte kmr få en andra changs jag ville finnas där för dejj men som sakt livet är ett spel du knuffade bort mejj

2011-03-09 @ 19:21:32
URL: http://ericahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0