Lördag...lr bara söndag ? xD <3

God kväll :D<3
lr morgon <3
idag va det ju dop och det va ganska trist..
Det va lite roligt också när Vilja började skrika varje gång orgeln sattes igån xD
och ja hon heter Vilja c:
Natalie Ankatarin Kristina Pettersson :D<3
tror jag :S
Det roligaste med själva dopet va ju fikat efter <3
Som jag själv satt och stirrade på alla smp glin som kutade runt xD
Jag skulle satt på mig mina vanliga kläder -.-
Men jag ville vara "lite" onormal :>
HAHAHA XD
Jag hade min gula uringade klänning och en vit sak över med vita thights...och nej
det va INTE snyggt -.-
JAg satt där och åt som en liten tjockis :>
3 tårtbitar,1000 kakor 2 glas läsk och 1 festis ! 8D
Festen slutade efter att sara ätit upp allt -.-
Nej men jag äter när jag har tråkigt x'd
OCH DET VA SERIÖST TRÅKIGT ! D:
hälften av maten åt jag bara pga det >.<
Men kvällen blev roligare <3
Åsa kom över kl 7 och vi gick till oca för att köpa godis :3
På vägen dit så snackar vi och så börjar vi från ingenstans sjunga
"IF YOU WERE GAAAY"
och dansa som freaks xD
sen när vi sjöng "nananana"
Så hörde vi "NANANANAN!"
Och där nere va Jange O.O
Båda började asgarva och jag fortsatte skämma ut mig :3
Vi hade skämt ut oss totalt D:
Men kul va det (:
Sen så köpte jag chips och godis,
Åsa köpte godis och cider xD
Vilket fick mig att se ut som en jäwla desperat kvinna som blivit dumpad,
och åsa som ett fullo xD
Vi gick och la oss i kompisgungan och garvade tills vi dog xD
Vi snackade om massa knäppa saker :3
Och snackade perverst med :3
När åsa hällde lite cider på gungan och sa att jag kissat sa jag
"Hur fawn skulle jag klara det? O.O"
Vi as garvade på vägen tbx och sa hela tiden
"För det är bööögarnas fel!"
Usch ja xD
Åsa skulle komma kl 1 D:
Och vi skulle ha kul med någon anonym xD
HAHAHAHA XD
Anders och Kikis dansade nyss och jag satt bara och asgarvade xD
Dom är så roliga min familj <3
Skulle nog inte byta ut dom mot något <3
inga är så förtsående som mina ppl :D <3
Dom är som jag,oftast,helt oseriösa xD <3
Underbaraste familj som jag hoppas att få leva ut med :D <3
Dom kollar inte ner på mig för att jag är mindre lr så D: <3
Dom ser mig som en vuxen liten människa <3
Tar in mig i livet och är inte rädd för att jag ska ta illa upp av något <3
Dom snackar om allt och jag kan vara med <3
Utan att några säger att jag är för liten lr nått sånt <3
Det är underbart säger jag bara <3
Älskar när dom är här :D <3
Kärlek till FAMILJISEN <33
Fanny är inte inne vilket är dåligt -.- <3
FANNY HÅLL DIG VAKEN FÖR FAWN ! XD
Åsa dissar mig tydligen nu D:
Men ha en underbar SÖNDAG <3
För min är inte slut än...den har inte ens börjat (;
Ska joina familjens upptåg så...godnatt från mig :D<3
*dansar in mot familjen*
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Mamma xD <3

Är det dåligt att jag inte är inne ? :/

Ses sen hoppas jag.<3

Kram :)) <3

2011-03-13 @ 13:40:25
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0