OMG MIN MOOOOOBIL
HEJ !!
Igår tappade jag min mobil i badrums golvet och den blev glapp..<3
Men idag så tog jag med den till skolan för den fortfarande funkade men då tappade jag den igen</3
Min söta underbara rosa mobil :'(
Må jag få smsa med dig igen...<3
Pea sa att hon skulle låna ut en mobil till mig (skit mobil) så snällt av henne <3
Mamma kommer kolla upp det men inte just nu.<3
Allt är som vanlig men jag sörjer den som har lämnat (min mobil)<3
Jag vill inte ha en ny jag vill ha MIN mobil </3
MIN MIN MIN !!!!!!!!!!!!
</3
Något weird hände idag..ELIZZZ HÄGGFLIST VA PG !! 8O
Hon satt över tid efter läxläsningen OMG om jag hde haft min mobil *snyft* skulle jag tagit kort på det ! :D
Denna stund kommer jag aldrig glömma hon JOBBADE med ett ARBETE !! O.O
OMG ELIZZZ ! XD

Hon ska göra en ny header med så det ska bli kul och se hur den blir <3
Kramar Sara <3

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

HAHAHAAHAHAH OMG!

HAHAHAHAHAH!



PUSS

2011-03-09 @ 19:24:40
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Kramiz :P

Oj nu design ( stavningen ) xD

nice <3

2011-03-09 @ 19:41:35
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0