Orken bara rinner av mig! D:

Stannade hemma idag igen.
Men på måndag börjar en ny vecka ! :D
och den veckan hoppas jag klara <3
Hur kan man bli trött av att till och med göra en macka ?
jag blir trött av att bara gå på toa -.-
jag orkar inget nu förtiden D:
knappt hinner jag med skolan :(<3
Men orken börjar komma tbx
*tar en paus min arm gör ont*
eller ja...typ :)<3
Jag brukar sakna skolan och längta dit,
ha dåligt samvete när jag är sjuk och hemma D:
Men inte nu..för jag orkar inte xD
Det är tydligen min ursäkt på allt.
"Jag..orkar inte D:"
"orkar inte xD"
"FÖR JAG ORKAR INTE !! XD"
Fint ord...xD
Jag har inte ens orkat blogga fast jag haft all tid i världen >__>
inte ens snacka med mina vänner ibland :/
orkar inget..
låg i min säng tills halv 18 utan att veta det xD
trodde det klockan va 3 >__<
Bevis på min ork..eller bara min lathet -__-"
Ni bestämmer C:
När folk säger att jag är sjuk så tänker jag.
Nej,jag är inte sjuk..MEN!,jag har ingen ork till något.
knappt skriva.
blir trött av allt D:
och jag sover veldigt mkt och äter som jag ska och dricker lika mkt som vanligt.
Pappa ska komma över i helgen tydligen -__-"
Men jag orkade inte ens tjafsa emot...
för jag orkar inte stå för min sak );
Mamma kan få som hon vill c:
Min lilla syster liknar mig..
Hennes ansikte är veldigt likt mitt när jag va liten :(
Min mage hade 10 butterflys när jag såg henne :)<3
Hon är min lilla syster <3
och det märks <3
Kommer ta en bild från när jag va liten och en bild på henne xD
så kan alla jämnföra :)<3
Alla som sätt mina bilder irl vet vad jag snackar om ^^
Jag va inte direkt söt som liten -___-"
Kort hår,weirda kläder,SKYLL PÅ MINA FÖRÄLDRAR !! :O
och mitt hår växte ut när jag va 4-6 -.-
skäms fortfarande för hur jag såg ut...
klipper aldrig mitt hår kort IGEN !! O.O
Gjorde det förr förra sommaren D:
såg hemsk ut -__-"
skämdes enda tills det växte ut c:
nu är det långt igen <3
men frissan väntar >__>
DUN DUUN DUUUUN! O.O
Men alla ska väll ha en bra dag ? C:
ska kolla på Gossip Girl och ja...tråka -__-"
väntar på att alla ska komma hem <3
Sjukhuset har bestämts för att bli Astridlindgrens O__O"
*skräck musik*
Hatar det sjukhuset.
Eftersom att jag har ett minne av det sjukhuset D:
ett minne som jag aldrig glömmer..<3
Hemska läkare som inte visste nått om barn -.-
Men jag kommer alltid garva åt hans utsuddade leende (;
Oh my god :)<3
Men men men D:
vet inte vad jag ska berätta :/<3
JO !! :D
hannas blogg fanns det en sak som heter fuldans :D
och jag gjorde en med elizzz på D:
vet inte om jag får lägga upp den men om jag inte får det tar jag bort den ! xD
Elizabeth's fuldans xD
Elizzz kan ju göra hämnd :o
om hon hade bilder på mig :>
HAHAHAHA XD
"Jag kan inte dansa,kan inte dansa så fint som du..<3"
"Nej jag kan inte dansa..det ser bara psykopatiskt ut D:"
Har fått huvud värk av en bild jag skulle göra,förstörde hela bilden -.-
Jaja...ska väll nörda mig ett tag till sen så sover jag nog -^^- <3
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeeeey! :)

2011-03-27 @ 20:11:24
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0