Sara TYCKER till om:Fjortisar och skit snack.

Jo det är fösrta gången jag har det här på bloggen men jag tänkte börja med det så BÖRJA KOMMENTERA !! XD

Fjortisar:
Jag undrar varför alla går runt och snackar illa om fjortisar ? :o
Är dom inte som alla oss andra...?
Dom är ju också människor men dom lever ett annat liv och ser ut annorlunda !!
Folk säger att dom är sig själva och ingen fjortis men fjortisar är väll sig själva ? O.O
Dom har ju valt att bli fjortisar och alla tycker faktiskt olika ! C:
Jag har inget emot fjortisar faktiskt,dom är normala människor med udda stil.
Än sen om dom gillar brunkräm så att det ser ut som bajs i ansiktet ? -.-
DOM KANSKE TYCKER DET ÄR SNYGGT ?!
Så alla som dömmer fjortisar för att dom är kalla och kanske ni säger fula.
Men ni kan väll inte vara lika bra om ni säger sånt ? :o

Skit Snack:
Vad är skit snack egentligen?
Alla säger att dom INTE snackar skit men hur kan dom veta det ? O.O
För alla gör det egentligen.
Jag gör det helatiden tror jag och andra med,det betyder inte att jag inte älskar mina vänner ? :o
Min mamma sa en gång "Att man kan prata illa om folk men det betyder inte att man älskar dom mindre för det?"
Jag säger massor om folk ibland kanske dååååliga och ibland bra !
Men jag säger bara sånt som jag tycker och känner för då är man öppen om saker väll ?
Jag säger inte hemlisar!
Men jag kan säga typ "Ja men hennes stil är så och varför är hon så jäwla dryg ?"
Det betyder inte att jag är dum eller hatar någon <3
Skit snack är nått vi alla gör så man kan egentligen aldrig veta <3
Jag älskar när folk snackar skit snack om mig egentligen <3
För om dom gör det så vet jag vilka som man kan lita på och inte för jag vet ju redan sanningen <3

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Fjortisar: Jag tkr inte fjortisar ää vanliga människor elr jo , men iaf inte som oss....

Riktiga fjortisar iaf :O

Jag tror du menar lixom dom som klär sig som "fjortisar"

2011-03-09 @ 19:22:21
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0