SATMARA !!

Helevete skit sabla fucking bastard -.-
Om man inte märkt det är jag sur -.-
Mamma och jag bråkade nyss och det va rejällt...
Hon kickade ut mig för helgen och tvingade miga att åka till pappa men jag vägrade.
Så...finns det någonstans att bo i helgen ? ):
För jag pallar seriöst inte den här skiten om och om igen -.-
Hon hoppar på mig och "försöker" va snäll...
visst jag kan vara lite överdriven med
"mm" "aa" "mmhm" metoden
Men tkr hon förtjänade den..
men när jag entligen va glad och positiv,snackade med henne och vart social..iaf lite.
Men nej nej nu ska vi snacka om hur mitt liv är och sånt -.-
MITT LIV ÄR TRÅKIGT OCH DU MAMMA HAR HACKAT MIG HELA VECKAN.
Vad jag gjort..
Men endå -.-
Men måste gå innan anders får för sig att kolla igen vad jag skriver -.-
vad är jag en jäwla knarkare eller tjuv ?
JAG HAR ETT PRIVATLIIIIIIV !! -.-
Kommentera om det med ställen <:
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Irre

du kan alltid komma till mig om du vill <3

2011-04-01 @ 13:01:12
URL: http://ericahaag.blogg.se/
Postat av: Fanny :P <3

D:

2011-04-01 @ 13:59:21
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0