SickDay..D:

Idag så vaknade jag med att min mage va i uppror och jag måde hemskt..
Jag orkade inte gå upp och mamma märkte direkt att jag inte fejkade!
Så mamma sa att jag borde stanna hemma,hon suckade med och jag misstolkade den xD
Trodde det va för att jag missade skolan men hon sa att det bara va för att hon va orolig :/
Eftersom att jag mått illa enda sen i söndags så ville hon åka till vårdcentralen!
Men jag sa nej och om jag mår sämre imorgon så stannar jag hemma.
Jag hade sjukt dåligt samvete men det gick att sova bort (;
Jag sov och drömmde mardrömmar...
vet inte vad dom handlade om men det va absolut mardrömmiisar :c
Jag saknade mina vänner under dagen och orkade verkligen inte med datan xD
Vilket är olikt mig...
Jag har broderat lite och bara myst..sen lagade jag middag!
Det blev rostbiff :) <3
Den va inte så hemsk (men inte så god heller enligt mig xD)
Nästa vecka blir det...fläsk kontletter c:
En av mina favoriter <3
Jag mår faktiskt illa av att sitta vid datan men jag bloggar för att Elizzz,
och andra ska veta att jag har vart sjuk :c
Hoppas det bara är jag som mår så här illa <3
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: Fanny.<3

Krya på dej ! <3

Puss <3

2011-03-16 @ 19:11:31
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0