Till min Elizzz :p

Jo...jag skulle lagt in denna sak till mitt våldtäckts offer Elizabeth :S
Jag ville bara säga hur sjukt underbar du är och ett mongo :D
Men mitt mongo,och skulle aldrig vilja att du förändrades <3
För ditt flumm är vad som får oss genom skoldagen (:
PEACE PÅ DAJJ ! :D

▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒
▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒
▒▒██▒▒▒▒██▒▒▒▒██▒▒
▒██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██▒
▒██▒▒▒▒████▒▒▒▒██▒
▒██▒▒▒██████▒▒▒██▒
▒▒██▒██▒██▒██▒██▒▒
▒▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒
▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒
Lite missbildat men endå :<

┏━━━┳┓╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋┏━━━┓┏━┓╋╋┏┓
┃┏━━┫┃╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋╋┃┏━┓┃┃┏┛╋╋┃┃
┃┗━━┫┃┏┳━━━┳━━━┳━━━┫┃╋┃┣┛┗┳━━┫┃
┃┏━━┫┃┣╋━━┃┣━━┃┣━━┃┃┃╋┃┣┓┏┫┏━┻┛
┃┗━━┫┗┫┃┃━━┫┃━━┫┃━━┫┗━┛┃┃┃┃┗━┳┓
┗━━━┻━┻┻━━━┻━━━┻━━━┻━━━┛┗┛┗━━┻┛
YAY GMN !! <3


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Älskarejj Sara Rehnström! <3



PUSS

2011-03-30 @ 20:11:49
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0