Medlehavs Museet :) <3

God morgon ^^<3
idag va det en liten tur till *dun dun dun* Medelhavs Museet som ligger i STHLM xD
Elizzz jag och Linn möttes på stationen och åkte med resten av klassen med tåget in till S-tälje C,
Vi gick av som alla andra i S-tälje hamn och åkte vidare mot Märsta.
Påvägen åkte jag förbi Flemmings berg och då gick jag ut...ville se om jag kunde se pappas lägenhet därifrån..
Kind of stupid,men endå :(
Elizzz och jag hittade ett "körsbär" och glodde på det hela vägen till STHLM :D
Jag och Elizzz skrev sms utan att skicka och visade varandra medans "möns" försökte sno den xD
Han lyckades en gång men då stod det "Jag hatar fisk! :S" HAHA ! xD
Jag har inte bloggat på länge,tänkte nästan inte ens göra det nu :/
Jag mår illa för tillfället orkar knappt ens chatta :O
Efter museumet så gick vi till McDonalds där jag gick och beställde allt dom ville ha :D
Som vanligt xD
Men dom fick betala såklart :3
Jag gillar att göra det ibland :)<3
Råkade köpa en munk ist för en muffins till Linn xD
Men den va god :D <3
Och hon köpte en muffins sen iaf :o
Elizzz blev lite nere när hon inte hann köpa sin glass :/<3
Stackare xD
På vägen hem lyssnade vi på mina roliga och vissa bra låtar :)<3
Och såklart FLUMMADE vi på Sara style :3
När vi bytt tåg och va påväg mot Södertälje igen så roade vi oss enda tills vi kom hem då allvaret började :c
Elizzz och Linn började bråka om en bild...
Jag försökte få upp humöret på dom utan att lyckas xD
Efter att ingen fått vad dom vill så tog jag med mig Linn till bibblan vilket gjorde henne LITE gladare c:
Vi fick vänta i 30 min innan den kom och då flummade jag på igen :D <3
När jag kom hem så va jag med mamma i hennes säng och snackade,garvade och bara hade kul :3
Det va länge sen vi va sådär <3
Det va jätte mysigt att bara snacka med mamma och mysa :)<3
Vi skämtadde om hennes "muskler" :D <3
Jag fick en fin komplimang igår när jag sa:
"Jag kommer från Helvetet ju ! xD"
"Det kan du inte för du är alltid glad :o"
Mitt ansikte sprack i ett ännu större leende c:
Hon har rätt xD
Jag ler alltid och ibland kan min glädje smitta av sig (:
Jag är inte rädd för att vara mig sj utan jag gör mitt bästa - make others happier <3
Jag är trött på att snacka med Sarah om rökande...
Men jag ska äta nu och sen kanske dra till gårn <3
Ses <3
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

HAHAHHAHHAHAH !

Göns! <3

seriöst, jag garvade såhimla mkt när jag läste det (: XD

så himila kul! XD

2011-03-15 @ 21:31:00
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Mamma x) <3

Okej.

have fun :D<3

2011-03-16 @ 09:36:25
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0