Längsta NÅGONSIN ? xD

Ur Sara's dag bok.
"26 mars 2011
|Wow...
Nästan 9 månader sen.
Ja..skolan kom ivägen och jag blev för trött! (skriver på kvällarna eller gjorde)
Det är inte min vana med dagbok och det är svårt att skriva varje dag,
i augusti gjorde jag en blogg, jag har NÄSTAN skrivit varje dag.
Det har blivit en vana eller så har mitt liv bara blivit roligare nu xD
Dramat rullar på med the queen on the top,
Jag använder dig min dagbok som ett redskap just nu,
För det som hände ikväll bevisar min teori,
När jag blir sårad blir jag effektiv och gör massor som jag EGENTLIGEN INTE orkar!
Klockan är 3 och kan kan inte sluta tänka på allt,vilket gav mig en enorm huvudvärk D:
För en gångs skull tog jag en alvedon, även om jag inte tror på medecin eller smärtstillande tabletter.
Säkert för att mamma äter så många olika.
Jag har tven på annars blir det för tyst och då blir det depprimerande,för tankarna blir starkare..
Pea och jag bråkade, det va ju inte direkt kul, vet inte men det kändes som om irre hade nått med i det.
Asså inte i bråker..typ att pea berättade massa elaka saker om mig som irre hållde med om och,
dom skulle hata mig tillsammans ? o.o
Elizzz kanske är sur på mig för att jag deppade ihop PÅ henne D:
Kanske är jag elak, men jag rider fortfarande stolt på min vita springare..♥
Men jag behöver mina vänner ♥

Jag har bokstavligt talat rensat och gjort om i mina lådor.
Sorterat linnen,t-shirts och långärmade,pjamasar,jogging byxor,shorts och thights (kärlek till dom ! ♥)
Jag borde sluta skriva men jag kan inte...
Jag är som min mamma helt enkelt,
När vi väl har börjat med nått
- Kan vi inte sluta ! xD
Ska göra massor har jag fått för mig.

Undrar om jag dygnar ?
För så som jag mår...
Asså skit med liv i sig.
Min kropp har ingen ork i sig men min hjärna är vaken, klarare än någonsin :o
Jag börjar bli frisk men jag är fortfarande jäkligt svag D:
Otroligt svag,och känslig.
Lätt irriterad och lätt sårad.
Mitt hjärta känns tungt och mina armar klena :(
Mitt hjärta är fullt av psykiska saker och överansträngt av fysiska saker ~ ♥
Fråga inte efter som psykiska sakerna tack ! :S
Men nu ska jag sluta tråka ut er ! :p
Kramisar
Sara :D |

"27 mars 2011
...no comment..."

28 mars 2011

Hej alla kobajsare :D <3
idag så va det den bästa dagen som finns i skolans veckodagar - studiedag (:
jag sov dagen ut eftersom att jag inte kunde sova så bra igår :/
Men ikväll blir det nog sova av ♥
irre kom hem till mig på hennes lunchrast och vi hade väll det sådär kul (;
och försökte ladda ner en låt (söder ~ du snurrar min värld eller nått) xD
men skolan väntade ju och jag följde med henne eftersom att hon insiterade :o
Fri såg veldigt annorlunda ut :S
Och jag skulle hämta henne efter skolan också men när jag tänkte gå från datan ringde hon på xD
Så vi fixade oss för tjejgruppen (:
Det va kul där xD
vi fick popcorn och irre glömde skruva på locket på färgen,
så jag gjorde ju misstaget och drog i locket när jag skulle flytta färgen -.-
damn you xD
så vi fick ju såklart städa upp det där ):
Och jag vet inte skillnaden på YES och AJAX xD
Det blir ingen skola imorgon men i över morgon blir det sara back på heltid (:
Längtar inte direkt :/
Erica och jag hade kul på järna efter tjejgruppen xD
vi stötte på några som spelade basket och vi busade :)<3
vi gungade vanliga gungor,kompis gungan och till och med bebisgungan :o
Det va failat för båda xD
för vi fastnade i gungan båda två D:
så vi hjälpte varandra <:
Men det kom några förbi när jag låg där på marken (:
Efter det så gick vi och snuskade oss på järna :p
Två pervon i en stad ?
perfekt asså xD
irre våldtog mig i Lavendel (leksaks affären)
och vi va där och busade tills dom stängde (:
irre har tagit bilder :o
Efter det busade vi lite till (:
såg mig springa i klackar i en snö driva tills jag rammlade xD
p.s jag ramlade när jag skulle gå ner med D:
Efter det gick vi till gårn där jag skrev upp mig för jobb på torsdagen ):
BUUU XD
Men när jag kom hem så fick jag skäll ):
fick egentligen bara gå till tjej gruppen xD
och nyss har jag fått mer skäll ):
dels att jag skrivit massa om mamma på internet och att det är för sent för att blogga...
jag blev sårad när dom tog upp det med mamma...för jag tänkte bara att det handlade om mig ):
Hur jag mår och vad jag gör...men hon blev besviken.
Men nu måste jag gå innan anders stänger ner hela skiten -.-
Kramisar
Sara D:


Kommentarer
Postat av: Fanny :P <3

Ojj..det av långt :)

2011-03-29 @ 16:18:12
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0