# 1 Presentera dig själv.

Jag heter Sara och är en tjej på 13 sommrar :')
Jag fyller år 26/7 och blir då alltså 14.
Bor med mamma och hennes sambo Anders
Jag har en pappa som jag åker till varannan helg (slutade med det för 2-3 månader sen träffade honom första gången sen dess för en vecka sen) och hans fru Shadi.
Jag har en halv lilla syster på ungefär 4 månader som heter Liyana, jag har inte börjat gilla henne än.
Ser henne som en ursäkt att fly undan ansvar och kvalitetstid för pappa.
Jag har också 2 andra syskon, halvsyskon såklart ;)
Jag är ensam i praktiskt taget.
Mina andra syskon heter Jennie och Nicklas.
Dom är mycket äldre än mig och jag ser dom kanske 1-2 gånger om året, då spenderar jag rätt mycket tid med dom.
Jennie är 31 och Nicklas är 3 år äldre, alltså 34 år.
Vi har inte samma pappa och då kanske ni kan räkna ut att min mamma är inte är så ung heller.
Mamma fyllde 55 nu i Januari och hon är en underbar person.
Alla säger att dom har världens bästa mamma, min mamma är det.
Men allas mamma är världens bästa so whatever.
Skulle aldrig vilja byta ut henne, men jag blir dock förbannad på henne, som alla andra tonåringar!
Jag har 2 nyblivna gudföräldrar, Anne och Peter, det är Anders bästa vänner.
Mammas med kanske, jag vet inte riktigt.
På fritiden hänger jag med mina kompisar, vilket ofta är "Åsa och Pea"
Dom är mina änglar, inte för att dom är perfekta, det är om verkligen inte!
Men dom är underbara, fina, och jag skulle aldrig byta ut dom ♥
Jag hatar en tjej vid namnet "stirr stirr" och orsaken behöver vi inte ta upp ;)
Elizzz är min tjejkompis jag gärna hänger med :D Hon är flummig och underbar!
Älskar hennes personlighet! :O
Men nog om det...
Kan väll förklara hur jag ser ut också...
Jag har bruna, lite myseriska ögon som veldigt många vill ha tydligen.
Mitt mörkbruna hår har nyanser av svart och vin rött :)
Tänker på att färga det vinrött kanske.
Jag har inte världens snyggaste ögonbryn eller face men jag är nöjd med mig som jag är :<
Min kropp är en röra och jag gillar den verkligen inte, är tjock och hatar mina ben :/
Hatar nästan allt på min kropp, även om folk inte tror det.
Jag tar mig som jag är, det är darför andra tar mig som jag är med.
Kan gå i shorts även om mina kycklingklubbs lår visas,bikini även om mitt fula ärr syns.
Ta dagen som den kommer bara...man kan inte ändra på den man är. (förutom plastis <.<)
Nått mer ? O.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0