#10 Dina syskon

Ja ehm...mina syskon.

Jag har 3 syskon,alla halvsyskon iförsig.

2 från mammas sida och en från pappas.

Vi börjar från äldst till minst.

Nicklas är min storebror och han är 33 år, fyller 34 den 18 december <3

Bor i Trollhättan med sin tjej(?)
Han är rolig,charmig och liknar mig på beteendet.

Många gillar min bror, framför allt Åsa!

Han fattar när jag mår dåligt,vill ha kul och hur man busar.

Om det är något jag alltid ser fram emot är det att träffa min bror!

Även om vi är halvsyskon och inte ens liknar varandra står vi varandra nära.

Vi ses knappt men när vi gör det så är det skit kul!

Saknar honom bara genom att snacka om honom...</3

Jennie är min storasyster och vi är inte direkt lika alls.
Jag står närmare Nicklas än min storasyster...
Jennie är 30 år gammal och va 17 när jag föddes hon fyller år nu i Juni och då blir hon 31.
Hon är en underbar person som gillar att resa och va med sina vänner.
Ser dock aldrig min syster typ.
Sist jag såg henne va innan hon flyttade till Cambridge,England.
Jo visst saknar jag min syster enormt, det går inte en dag utan att jag tänker på dom.
Jennie är rätt bossig ibland men det gör inget, hon spelar musik också.
Hon gjorde en låt åt mig när jag va liten, där hon sjöng "Ååååh Saaaaraaa"
Tappade bort skivan eller så har mamma den.
Det jag brukade göra när jag va liten va alltid att lyssna på hennes låtar när jag va liten.
Vi brukar mest hålla kontakten genom facebook eller om hon ringer.



Liyana är min lillasyster.
Dock en plåga för mig, jag vet inte varför men jag har inga syskon känslor för henne än.
Vilket jag mår sjukt dåligt över.
Liyana är 4 månader gammal och är från pappas sida.
Har bara sett henne 1 gång sen födseln, kanske darför jag inte känner nått.
Pappa och jag bråkade första gången jag såg henne och vi sågs inte på 2-3 månader efter det.
Det va jag som gjorde det så...
Hon liknar mig ganska mycket, iallafall som jag va liten.
Men jag måste erkänna, jag va MYCKET sötare.
Det va nog allt om henne, vill någon köpa henne? :D
Säljer på bloppis, 10 kr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0