30 days Challenge..

Jag ska lyckas, även om du inte tror det Elizzz v.v

#1. Presentera dig själv
#2. Din första kärlek
#3. Dina föräldrar
#4. Meningen med ditt bloggnamn
#5. Vad tycker du är din svaghet?
#6. Din bästavän
#7. Vem beundrar du
#8. Din tro
#9. Framtida planer/drömmar
#10. Dina syskon
#11. En bild på ditt nutida jag och en bild för ett år sen, har du föredrats?
#12. Något du ångrar
#13. Ditt favorit ställe
#14. 5 snabba fakta om mig
#15. Önskelista
#16. En bild på din senaste kladd
#17. Favorit årstid
#18. 10 av dina mest spelade låtar
#19. Vad är meningen med livet, beskriv hur ett perfekt liv skulle va enligt dig
#20. Vart är du uppväxt?
#21. Vad inspirerar dig?
#22. Favorit genre inom musik,böcker och film?
#23. Vart kommer du ifrån?
#24. Vad tycker du om din skola?
#25. Hur är människorna i din skola?
#26. Lärare?
#27. Favorit Tv-Serie?
#28. Din första kyss
#29. Hur är det när du är kär och hur resonerar du till det?
#30. Vad finns i din väska?

JAG SKA LYCKAS -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0