4 dagar...

...sen jag sist uppdaterade.
Jag är inte så bra på att uppdatera, det är inte direkt min grej -.-
Jag är den här tjejen som antagligen är för lat eller inte orkar.
Om det inte möjligtvis är samma sak?
Men jag har VERKLIGEN inte orkat dom senaste dagarna.
För i Måndags, som mina närmaste känner till.
Blev jag sjuk och kunde inte stå på mina egna ben.
Ja, bokstavligt talat jag är seriös.
Eftersom att jag va så svag och mamma hade en pytteliten sympton av förkylning.
Så smittade hon mig, Så jag har vart hemma enda sen i Måndags med en rinnande näsa,
host attacker och dom förbaskade nysningarna -.-
Jag hatar att vara sjuk.
Det fanns en tid då jag bara ville vara hemma och inte orkade gå till skolan.
Det va när jag inte mådde bra, säger inte att jag mår bra nu men men :)
Mamma väckte mig och frågade om jag skulle till skolan idag, jag nös henne i ansiktet till svar x'd
Hon lämnade mig i mitt rum och jag somnade om.
Jag har somnat och vaknat, hittat på saker och inte gjort nått.
Sett på Tv snackat med mamma och datan.
Tiden flyger förbi utan några stopp :)
TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT -.-
Men kommer till skolan på måndag. Annars dör jag D':
Några bilder jag gjort om för att UNDERHÅLLA mig själv :D
(Jag hade verkligen tråkigt -.-)

(Jag har inte gjort den här o.o)

Amatör, men det va kul att göra :)
Kramizar
Sara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0