#6 Din bästa vän

Ja...den här va svår.
Jag har ju iförsig många bästa vänner och speciellt i Järna.
Men av alla är det nog Hanna som verkligen är min bästa vän.
För vi har vart vänner i snart 14 år och dom tiderna har inte "alltid" vart så himla bra.
Hon förstår mig ibland men samtidigt kan hon va överbeskyddande och bossig, men jag vet att hon är rädd om mig.
Hanna är nästan som en mamma för mig, mer en syster.
Men hon kan va jäkligt rolig ibland och det är från henne jag blivit den jag är idag.
Utan Hanna vid min sida skulle mina år va meningslösa.
Bästa vänner behöver inte säga att man är det, det gjorde aldrig vi, man vet det bara!
Hanna o Sara 4 ever! :D
Hannas blogg

Hanna och Under är det Oreo
(Hennes katt xD)

SÖTASTE :*
Men det va nog det ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0