#9 Dina framtidsplaner/drömmar

Jag har inte direkt några framtidsplaner, jag minns att Hanna hade det.

Oboy hennes lät underbara!

Först skulle hon typ bli läkare och efter det resa runt hela jorden och som en avslutning skaffa ett barn.

Mest av allt ville hon ha en flicka som hon kunde ge över sin kunskap och visdom till.

Men min framtid, jag vet inte ens om det finns en framtid.

Vi kör "Om" leken nu va xD

Om jag skulle lyckas hålla mig vid liv tills framtiden skulle jag nog vilja...

Bo i en liten villa, nästan som en lägenhet fast med tomt och ett privatliv.

I den lilla villan skulle Sara Rehnström bo, hon skulle väll vara en...ja...en lärare?

Okej vi tar lärare för det va det första som poppade up!

Eller nej...en psykolog.

Sara gjorde profiler om folk hela dagarna och lyssnade på deras problem,gav dom små råd och tröst.

I gengälld gav dom henne pengar, Sara älskade hennes jobb och hon bodde med sin kille i den lilla fina villan.

Hon tjänade en rimlig lön på ungefär 30 000 kr i månaden.

Sara är ungefär 29 vid det här laget och har länge velat skaffa barn.

Hon väntar en flicka på försommaren som ska heta Diane Elisabet

Namnet fick hon från sin första bästa vän som hon aldrig kommer glömma, Elisabet efter att det är släktens.

Hon va riktigt lycklig och hennes kompis åsa bodde hemma hos henne och hennes kille för att Åsa blivit dumpad för att varit otrogen mot sin förredetta kille, med killens egna bror.

Åsa blir som en stora syster för barnet och Diane får en bra uppväxt, när hon är 18 år får hon sitt bankkonto öppet och hennes liv börjar sin egna början.

Sara har under tiden givit Diane 2 syskon till.

William och Olivia, 2 tvillingar som är jätte jobiga.

Sara hade avslutat sin karriär när hon va 64½ och blev en hemmafru för sin man.

Sara dog lycklig med att ha upplevt livet och åkt här och var.

The end.

Men mina drömmar är en annan sak.

Jag vill bli psykolog eftersom att jag gillar att lyssna och ge råd till andra.

Men mest vill jag ut och resa, se världen, bli kär i någon kille utomlands och säga till mamma att jag aldrig kommer komma tillbaka för att jag ska gifta mig med min stora kärlek!

Sen ska jag gå ut i världen och ha alla möjliga jobb, servetris med!

När jag går i pension ska jag donera pengar för olika värksamheter och försöka rädda miljön.

Men nog med drömmar nu va?

Godnatt och se vad drömmarna tar dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0