Åkte in på sjukhuset

Ja efter skolan fick jag bara svårare smärtor än va jag haft tidigare.
Gårdagens smärtor gick över mot kvällen men va där igen när jag vaknade :(
Jag kom hem och släpade mig till mammas fotölj med skorna på, vilket inte gillades av Anders ;)
Skrikandes kämpade jag mig vidare till min säng :(
Mamma kom in med en oroande blick och kände och klämde på min mage, när jag skrek mer och mer tror jag hon fattade att det gjorde ont xD
Hon ringde till nån sak och frågade vad hon skulle göra och dom sa att jag borde åka till Karolinska i Huddinge.
Vi åkte dit och dom skickade mig vidare till SKRÄCKHUSET!
Astrid Lindgrens sjukhus vilken mardröm asså D:
Smärtan och skriken hemsökte mig från mitt förra besök.
Det va när jag hade fått hjärnskakning, har aldrig gått dit sen dess! ::bigeyes:: <3
Men nu mår jag bättre, det visade sig vara en förstoppning -.-
Allt är återfröjd och BODA BORG imorgon annars DÖR jag D:
 <--- min nya bästa vän ;)
HAHAHAHAHA så skön!


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! DU VAR BARA HÅRD I MAGEN! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! BAJSA KVINNA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

2011-05-20 @ 22:21:36
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0