Bio daaaaags!

Idag ska jag,åsa,irre och "bosse" på bio :D
Vi ska se en rätt så töntig film men det blir kul ;)
Vi ska se MEGAMIND på futurum :D
Klockan 19 börjar bion så jag ska komma dit tidigare och köpa godis och sånt :D
götte dag!
Men idag gick jag till skolan och va faktiskt på lektionerna förutom dom 2 sista för då började jag må illa igen.
Så har man sovit nästan halva dagen ;D
Pluggat lite också :D
Men innan jag gick hem gick jag till kyrkogården, igen.
Jag vet inte varför jag går dit längre...men det känns som om all sorg,deprition och problem lättar.
Jag ler faktiskt när jag är där, jag känner mig full av något okänt :(
Men nu ska jag fixa till mig och gå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0