FF tills midnatt ! :D

Ikväll blir det MYSPYYYYS :D<33
Mamma och Anders åkte på en konsär med mina Gudföräldrar :D
Just nu älskar jag PINK FLOYD ! XD
Jag fick beställa 2 pizzor och köpa glass 8))<3
Men jag är hundvakt också x'd
Men det är åt Zazza :)<3
HUNDEN ZAZZA ELIZZZ! XD
Zazza är jätte lugn oh trevlig ;)<3
Henne klarar jag lätt :D <3
Men musik på högvolym,tven med filmer,dampa,pizza,glass,och..
GÖRA-VAD-JAG-VILL! 8D
Dom åkte för en timme sen typ :)<3
Ska ringa efter pizzan klockan 7 eller nått xD <3
Skoldagen har vart som vanligt,en dag man måste släpa sig igenom xD
Eftersom att ja hungerstrejkade från igår åt jag varken frukost eller lunch (: <3
Men man kan ju inte strejka när det gäller PIZZA och GLASS ?! :O
Elizzz skulle ha strypt mig då xD
Klassen ska grilla på Tisdag för att strejka och frästa alla andra ;)<3
Längtar redan ! :DD<3
Men nu ska jag göra annat :>
Kramizar
Sara :D
BILDER

Zazza♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0