Hanna gjorde om min blogg

Ja igår gjorde Hanna om min blogg för att hon ville ändra lite på den >.<
Så vad tycks? O.O
Hon tog bort mina smilie och gjorde bloggen på andra sidan ):
Ville ha den på höger sida -.-
Och ändrade mina "Dagenslåt" och "Min Vardag..." till vanliga ord som "Musik" och "Min vardag!"
Det känns konstigt utan allt det här och jag fixade ju smilie igår -.-
Så nu försvann dom :/
IGEN -.-
Men kanske ändrar senare till nått ;)
MEN NU MÅSTE JAG GÅ TILL SKOLAN och ÄNDRA LÖSEN :O
Så att hon inte rättar varje inlägg i min blogg och raderar ungefär ALLT -.-
Men ses ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny.

NIce :) <3

2011-05-19 @ 15:37:57
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha, men säg det då! Skulle fixat det då.

2011-05-19 @ 16:55:56
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: Eliz

fint :)

men bara att det typ inte e hanna som har gjort den XD

jag hittade de där när jag var N00B på en annan blogg ;O XD

2011-05-19 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0