Ingen uppdatering pga bilder,säger vi ;D

Go'kväll :D
Idag så har jag inte gjort NÅGOT typ :D
Eller jo...datan :)<3
Men ville inte uppdatera xD
Eftersom att jag inte hade NÅGOT att uppdatera om v.v
Men pappa och jag har baa tagit en promenad ner till centrum och köpte slush och glass :)<3
Jag insesterade på att betala min slush, men han vann D: han kom först till kassan x'd
Sen skjusade han hem mig eftersom att det är söndag (a)<3
Helgen som vart va inte så hemsk som jag hade trott att den skulle vara :<
Den va mysig,skön,underbar..ja..som förr ♥
Det va precis som jag ville ha det D:
Men bilderna kommer nu :)<3
Oj..juste en sak till :D
Ta inte illa upp men, skåda PERFEKTIONEN ;)<3


GLASSEN!! 8D (som jag köpte på heron v.v)

Min egna glass bärare :')<3

"Allvarlig!" xD

Vem tror ni gömmer sig här ? :DDD
(ingen egentligen x'd täcket va format så <.<)
Kramizar
Sara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0