Inläsningsdag - Tyskan

Jag har ju såklart tyska nu eftersom att jag har kommit efter mest i det ämnet XD Inte mitt fel trots allt c: Nej men jag har rast just nu så jag tänkte messa lite medans jag hade chansen :3 Carina har berättat för Elizzz och Linn att jag blir ledsen när dom pratar om att dom ska byta skola men vi undviker fortfarande varandra... Dom tror att jag fortfarande är sur men jag va aldrig riktigt sur,kände mig mest sviken och övergiven :/ Har 5 min kvar av dagens rast sen slutar jag klockan 2 :-D Om några veckor slutar jag 7:an och då börjar 8:an,slut på alla barnsligheter och läxor över öronen och ingen fritid :-( Hur kommer jag klara det? Då måste jag sluta skolka och fokusera på skolan helt...men det är om några veckor,månader. Men nu måste jag gå! Kramizar Sara :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0